אודות
מכבי ברקאי - מנשה​

מרכז חינוכי ספורטיבי לאלפי משתתפים

מועדון הכדורגל מכבי ברקאי מנשה נוסד בשנת [שנה] במטרה לקדם את ענף הכדורגל באזור מועצה איזורית מנשה.

עם השנים, המועדון הפך לאחד המועדונים המובילים באזור עם אקדמיה מעולה לכדורגל וקבוצות ליגות לכל הגילאים, החל מילדים, נוער ועד לקבוצות בוגרים תחרותיות.

מכבי ברקאי מנשה הינו מרכז חינוכי ספורטיבי לאלפי משתתפים – יהודים וערבים, חילוניים ודתיים, קיבוצניקים ועירוניים, שבאמצעות
המשחק הפופולרי והנפוץ בעולם יעניק לילדים ולהוריהם:
✓ פיתוח יכולותיהם בתחומים שונים.
✓ הגשמה עצמית ומצוינות.
✓ קבלת כלים להתערות טובה יותר בחבר
ישראלית
✓ הטמעת ערכי ליבה

כאשר כל אלו יינתנו למשתתפים בתנאים אידיאליים ככל הניתן, תוך שוויון, סבלנות, סובלנות וכבוד הדדי.

ערכים ומטרות

במכבי ברקאי מנשה, אנו שמים דגש על ערכים של מצוינות, עבודה קשה, שיתוף פעולה והגינות. אנו מאמינים כי הכדורגל הוא לא רק משחק, אלא דרך חיים המאפשרת לצעירים ולבוגרים לפתח כישורים חברתיים, פיזיים ומנטליים, ולבנות ביטחון עצמי.

מתקנים ואימונים

המועדון מצויד במתקנים חדישים ואיכותיים המותאמים לצרכי השחקנים בכל הגילאים. צוות המאמנים המקצועי שלנו מקפיד על מתן אימונים מגוונים ואיכותיים, המשלבים טכניקות חדשות ומתקדמות מעולם הכדורגל, במטרה לפתח את יכולות השחקנים ולהביאם לרמות הגבוהות ביותר.

קהילה והשתתפות

מכבי ברקאי מנשה הוא לא רק מועדון כדורגל, אלא קהילה תומכת ומשפחתית. אנו מקיימים אירועים קהילתיים, פעילויות חברתיות ומפגשים שמטרתם לחזק את הקשר בין השחקנים, המשפחות והאוהדים. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולהיות חלק מקהילה חמה ותומכת.

הצטרפו אלינו

אם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו לשחק כדורגל, לפתח את הכישורים שלכם ולהיות חלק מקהילה משפחתית וחמה, מכבי ברקאי מנשה הוא המקום בשבילכם! הצטרפו אלינו לאימונים, משחקים ואירועים, ותיהנו מחווית כדורגל בלתי נשכחת.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולהתעדכן בפעילויות המועדון דרך האתר, ולעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים שוטפים על משחקים, אירועים והישגים.